پيش بازي بارسلونا-گرانادا

 

بارسلونا و گرانادا، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا، در هفته ي ششم لاليگا ي اسپانيا به مصاف يکديگر مي‌روند.


 

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله در دیدار پیشین مقابل مالاگا، انریکه را به فکر تغییرات در تاکتیک‌ها انداخته است.



بارسلونا؛ تغییر در خط حمله

دیدار پیشین بارسلونا مقابل مالاگا با نتیجه 0-0 به پایان رسید و این در حالی بود که شاگردان انریکه حتی یک شوت به چهارچوب مالاگا نداشتند. عملکرد ضعیف مسی ، باعث شد تا انریکه به فکر تغییر در تاکتیک‌های خود باشد. بارسا شروع خوبی در فصل داشته و در 5 بازی اول خود، 4 پیروزی و یک تساوی بدست آورده و تا به حال، گلی دریافت نکرده است. با اضافه شدن توماس ورمالن به خط دفاعی بارسا، حال آنها قوی تر از پیش از دروازه ی خود دفاع می‌کنند. پس از تساوی هفته ی پیش، بارسا به دلیل گل زده ی کمتر نسبت به والنسیا در رده ی دوم قرار گرفت. بارسا مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و تنها جوزپ ماسی، دروازه بان سوم این تیم دچار شکستگی انگشت شده است. لوئیس سوارز نیز محروم است و نمی‌تواند به میدان برود.



گرانادا؛ به امید تکرار پیروزی پیشین

گرانادا در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست به دست آورده که در واقع موفق شده 8 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را کسب کند. آنها آخرین بازی خود مقابل بارسا را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و با روحیه ای خوب به نوکمپ می‌آیند. در 5 بازی اخیر، بارسا موفق شده 11 گل به گرانادا بزند که البته آمار خوبی برای خط دفاع این تیم نیست. دنیل لارسن و کاپاروس،تنها غایبین مسلم آنها هستند و روچینا احتمالا به این بازی خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 | 12:13 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.